Potrzebuję pomocy przy składaniu zamówienia – w jaki sposób mogę się skontaktować z obsługą sklepu?
Oprócz sklepu internetowego posiadamy klasyczny sklep stacjonarny. Pracujemy w godzinach 10-19 od poniedziałku do piątku i 10-18 w soboty. Zastaniesz nas również w pracujące niedziele w godzinach 10-15. W tych godzinach jesteśmy dostępni mailowo sklep@futon.pl i telefonicznie 42 649 86 46. Jeśli nie odbieramy – wyślij maila, widocznie obsługujemy kogoś w sklepie stacjonarnym, odpiszemy lub oddzwonimy.

Czy macie sklep stacjonarny, który mogę odwiedzić?
Tak, zapraszamy do sklepu Kolorowych Snów.pl w Łodzi, ul. Św. Teresy 100. Pracujemy w godzinach 10-19 od poniedziałku do piątku i 10-18 w soboty. Zastaniesz nas również w pracujące niedziele w godzinach 10-15. https://futon.pl/kontakt

Pracujące niedziele w 2024 to 28 stycznia, 24 marca, 28 kwietnia, 30 czerwca, 25 sierpnia, 15 grudnia, 22 grudnia.

Gdzie jeszcze mogę spróbować waszych futonów? Kliknij w nazwę.
DOJO Stara Wieś 
Osiedlisko nad Soną
Wygórowane
Jabłonkowa Osada

Czy surowce mają certyfikaty?
Tak, surowce, jakie wykorzystujemy do produkcji naszych futonów posiadają certyfikaty. Do pobrania TUTAJ.

Z jakich tkanin są pokrowce na futony?
Zgodnie ze sztuką futony są pokryte tkaniną bawełnianą lub lniano-bawełnianą. Są to tkaniny w 100% naturalne. Tkanina „natur” i „len” nie miały wcześniej kontaktu z wodą, nie są barwione. Tkaniny w kolorach są barwione.

Czy są dodatkowe pokrowce na futony?
Tak, są produkowane pokrowce na futony. Po założeniu pokrowca mamy zabezpieczoną powierzchnię ale nie widzimy charakterystycznych pikowań. Pokrowce z surówki naturalnej i lnu należy prać wyłącznie w pralni chemicznej, nie nadają się do prania w wodzie. Pozostałe pokrowce (barwione) można prać we własnej pralce w temperaturze do 40 stopni.

Po co są pikowania na materacu?
Każdy futon jest przeszyty czyli przepikowany. Dzięki temu wewnętrzne warstwy futonu są przytrzymywane na miejscu. Przeszycia wykończone są filcem w kolorze naturalnym lub czarnym.

Czy futony mają tolerancję rozmiaru?
Tak, oczywiście staramy się zawsze trafić "w punkt" ale przy naturalnych materiałach i ręcznej produkcji może zdarzyć się drobna rozbieżność (zakładamy +/- 3 cm różnicy jako normę)

Czy futony mogą mieć uchwyty?
Tak, większość modeli może mieć uchwyty. Futony bardzo ciężkie, jak Sandwich czy Hanf 1 nie będą miały uchwytów - to zbyt ryzykowne.

Przyszywamy po 2 uchwyty (w sumie 4) na długich bokach w futonach o rozmiarach od 80x200 cm do 180x200 cm. W futonach większych niż 180x200 przyszywamy 2 uchwyty na jednym z boków materaca.

Pamiętajmy, że uchwyty służą do przewracania futonu na drugą stronę, nie do ich przenoszenia. Futony są ciężkie, noszenie ich za uchwyty może spowodować rozerwanie materaca.

Czy futon zawsze się składa / roluje?
Nie, nie każdy futon możemy złożyć bez ryzyka uszkodzenia wypełnienia lub pokrowca. Jeśli futon przyjechał do ciebie zapakowany na płasko - staraj siego nie składać na siłę. Takie działanie może skończyć się rozerwaniem pokrowca z powodu dużych naprężeń.

Gdzie produkowane są nasze produkty?

Materace produkujemy rodzinnie od 1993 roku w Jeżowie niedaleko Łodzi.

Czy mogę zamówić futon w rozmiarze innym niż podane na stronie?
Tak, pamiętaj jednak, że futony są produkowane ręcznie i mają tolerancję rozmiaru (+/- 3 cm).

Ile zapłacę za przesyłkę?
Dostawa większości oferowanych produktów na terenie Polski jest darmowa. Finalny koszt poznasz po dodaniu produktów do koszyka.

Jak odbywa się dostawa?
W zależności od rozmiaru produktu dostawa odbędzie się za pośrednictwem kuriera DPD lub firmy spedycyjnej. Kurier / kierowca nie mają obowiązku wnoszenia mebli do domu.

Jaki jest termin realizacji?
Termin realizacji podany jest przy każdym produkcie. Do tego należy doliczyć od 2 do 5 dni na dostawę (zależy czy wysyłka odbywa się kurierem czy firmą spedycyjną).

Standardowo wysyłamy futony co dwa tygodnie. W nadchodzących tygodniach wysyłki planowane: 11.03.2024, 25.03.2024, 08.04.2024, 22.04.2024 i dalej co dwa tygodnie.
Terminy realizacji w okresie świątecznym
 bywają dłuższe niż standardowo.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Preferujemy dostawy bezpośrednie. Jeśli jednak wolisz odebrać produkt osobiście powiadom nas o tym w trakcie składania zamówienia. Odbiór możliwy z Jeżowa (95-047 Nadachowskiego 12) po wcześniejszej awizacji.

Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji podany jest przy każdym z produktów.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, ale prosimy napisz to w zamówieniu. Późniejsza zmiana dokumentów będzie wymagała noty korygującej ze strony nabywcy.

Jak anulować lub zmienić zamówienie?
Zamówienie można anulować w ciągu 2 dni od daty złożenia. Prosimy o mail na adres sklep@futon.pl

Czy produkty posiadają gwarancję?
Tak, każdy produkt ma 2 letnią gwarancję.

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Tak, możliwa. Ograniczenia stosowane są tylko w przypadku wysyłki do Wielkiej Brytanii, Szkocji i Irlandii. O wycenę przesyłki zapytaj mailem sklep@futon.pl

Czy mogę zapłacić w Euro?
Tak, mamy konto w EURO: Kolorowych snów.pl Agata Wojdyła
mBank Account No. 07 1140 2004 0000 3712 0563 0936
kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK
IBAN: PL07 1140 2004 0000 3712 0563 0936