Potrzebuję pomocy przy składaniu zamówienia – w jaki sposób mogę się skontaktować z obsługą sklepu?

Oprócz sklepu internetowego posiadamy klasyczny sklep stacjonarny. Pracujemy w godzinach 10-19 od poniedziałku do piątku i 10-18 w soboty. Zastaniesz nas również w pracujące niedziele w godzinach 10-15. W tych godzinach jesteśmy dostępni mailowo sklep@futon.pl i telefonicznie 42 649 86 46. Jeśli nie odbieramy – wyślij maila, widocznie obsługujemy kogoś w sklepie stacjonarnym, odpiszemy lub oddzwonimy.

 

Czy macie sklep stacjonarny, który mogę odwiedzić?

Tak, zapraszamy do sklepu Kolorowych Snów.pl w Łodzi, ul. Św. Teresy 100. Pracujemy w godzinach 10-19 od poniedziałku do piątku i 10-18 w soboty. Zastaniesz nas również w pracujące niedziele w godzinach 10-15. https://futon.pl/kontakt

 

Czy surowce mają certyfikaty?

Tak, surowce, jakie wykorzystujemy do produkcji naszych futonów posiadają certyfikaty. Do pobrania TUTAJ.

 

Z jakich tkanin są pokrowce na futony?

Zgodnie ze sztuką futony są pokryte tkaniną bawełnianą lub lniano-bawełnianą. Są to tkaniny w 100% naturalne. Tkanina „natur” i  „len” nie miały wcześniej kontaktu z wodą, nie są barwione. Tkaniny w kolorach są barwione.

 

Czy są dodatkowe pokrowce na futony?

Tak, są produkowane pokrowce na futony. Po założeniu pokrowca mamy zabezpieczoną powierzchnię ale nie widzimy charakterystycznych pikowań. Pokrowce z surówki naturalnej i lnu należy prać wyłącznie w pralni chemicznej, nie nadają się do prania w wodzie. Pozostałe pokrowce (barwione) można prać we własnej pralce w temperaturze do 40 stopni.

 

Po co są pikowania na materacu?

Każdy futon jest przeszyty czyli przepikowany. Dzięki temu wewnętrzne warstwy futonu są przytrzymywane na miejscu. Przeszycia wykończone są filcem w kolorze naturalnym lub czarnym.

Gdzie produkowane są nasze produkty?

Materace produkujemy rodzinnie od 1993 roku w Jeżowie niedaleko Łodzi.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Dostawa większości oferowanych produktów na terenie Polski jest darmowa. Finalny koszt poznasz po dodaniu produktów do koszyka.

 

Jak odbywa się dostawa?

W zależności od rozmiaru produktu dostawa odbędzie się za pośrednictwem kuriera DPD lub firmy spedycyjnej. Kurier / kierowca nie mają obowiązku wnoszenia mebli do domu.

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Preferujemy dostawy bezpośrednie. Jeśli jednak wolisz odebrać produkt osobiście powiadom nas o tym w trakcie składania zamówienia. Odbiór możliwy z Jeżowa (95-047 Nadachowskiego 12) po wcześniejszej awizacji.

 

Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji podany jest przy każdym z produktów.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, ale prosimy napisz to w zamówieniu. Późniejsza zmiana dokumentów będzie wymagała noty korygującej ze strony nabywcy.

Jak anulować lub zmienić zamówienie?

Zamówienie można anulować w ciągu 2 dni od daty złożenia. Prosimy o mail na adres sklep@futon.pl

Czy produkty posiadają gwarancję?

Tak, każdy produkt ma 2 letnią gwarancję.