Potrzebuję pomocy przy składaniu zamówienia – w jaki sposób mogę się skontaktować z obsługą sklepu?
Oprócz sklepu internetowego posiadamy klasyczny sklep stacjonarny. Pracujemy w godzinach 10-19 od poniedziałku do piątku i 10-18 w soboty. Zastaniesz nas również w pracujące niedziele w godzinach 10-15. W tych godzinach jesteśmy dostępni mailowo sklep@futon.pl i telefonicznie 42 649 86 46. Jeśli nie odbieramy – wyślij maila, widocznie obsługujemy kogoś w sklepie stacjonarnym, odpiszemy lub oddzwonimy.

Czy macie sklep stacjonarny, który mogę odwiedzić?
Tak, zapraszamy do sklepu Kolorowych Snów.pl w Łodzi, ul. Św. Teresy 100. Pracujemy w godzinach 10-19 od poniedziałku do piątku i 10-18 w soboty. Zastaniesz nas również w pracujące niedziele w godzinach 10-15. https://futon.pl/kontakt

Czy surowce mają certyfikaty?
Tak, surowce, jakie wykorzystujemy do produkcji naszych futonów posiadają certyfikaty. Do pobrania TUTAJ.

Z jakich tkanin są pokrowce na futony?
Zgodnie ze sztuką futony są pokryte tkaniną bawełnianą lub lniano-bawełnianą. Są to tkaniny w 100% naturalne. Tkanina „natur” i „len” nie miały wcześniej kontaktu z wodą, nie są barwione. Tkaniny w kolorach są barwione.

Czy są dodatkowe pokrowce na futony?
Tak, są produkowane pokrowce na futony. Po założeniu pokrowca mamy zabezpieczoną powierzchnię ale nie widzimy charakterystycznych pikowań. Pokrowce z surówki naturalnej i lnu należy prać wyłącznie w pralni chemicznej, nie nadają się do prania w wodzie. Pozostałe pokrowce (barwione) można prać we własnej pralce w temperaturze do 40 stopni.

Po co są pikowania na materacu?
Każdy futon jest przeszyty czyli przepikowany. Dzięki temu wewnętrzne warstwy futonu są przytrzymywane na miejscu. Przeszycia wykończone są filcem w kolorze naturalnym lub czarnym.

Czy futony mają tolerancję rozmiaru?
Tak, oczywiście staramy się zawsze trafić "w punkt" ale przy naturalnych materiałach i ręcznej produkcji może zdarzyć się drobna rozbieżność (zakładamy +/- 3 cm różnicy jako normę)

Gdzie produkowane są nasze produkty?
Materace produkujemy rodzinnie od 1993 roku w Jeżowie niedaleko Łodzi.

Czy mogę zamówić futon w rozmiarze innym niż podane na stronie?
Tak, pamiętaj jednak, że futony są produkowane ręcznie i mają tolerancję rozmiaru (+/- 3 cm).

Ile zapłacę za przesyłkę?
Dostawa większości oferowanych produktów na terenie Polski jest darmowa. Finalny koszt poznasz po dodaniu produktów do koszyka.

Jak odbywa się dostawa?
W zależności od rozmiaru produktu dostawa odbędzie się za pośrednictwem kuriera DPD lub firmy spedycyjnej. Kurier / kierowca nie mają obowiązku wnoszenia mebli do domu.

Jaki jest termin realizacji?
Termin realizacji podany jest przy każdym produkcie. Do tego należy doliczyć od 2 do 5 dni na dostawę (zależy czy wysyłka odbywa się kurierem czy firmą spedycyjną).

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Preferujemy dostawy bezpośrednie. Jeśli jednak wolisz odebrać produkt osobiście powiadom nas o tym w trakcie składania zamówienia. Odbiór możliwy z Jeżowa (95-047 Nadachowskiego 12) po wcześniejszej awizacji.

Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji podany jest przy każdym z produktów.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, ale prosimy napisz to w zamówieniu. Późniejsza zmiana dokumentów będzie wymagała noty korygującej ze strony nabywcy.

Jak anulować lub zmienić zamówienie?
Zamówienie można anulować w ciągu 2 dni od daty złożenia. Prosimy o mail na adres sklep@futon.pl

Czy produkty posiadają gwarancję?
Tak, każdy produkt ma 2 letnią gwarancję.

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Tak, możliwa. Ograniczenia stosowane są tylko w przypadku wysyłki do Wielkiej Brytanii, Szkocji i Irlandii. O wycenę przesyłki zapytaj mailem sklep@futon.pl

Czy mogę zapłacić w Euro?
Tak, mamy konto w EURO: Kolorowych snów.pl Agata Wojdyła
mBank Account No. 07 1140 2004 0000 3712 0563 0936
kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK
IBAN: PL07 1140 2004 0000 3712 0563 0936